Rodzaje zajęć

Joga

Joga w ciąży jest idealna zarówno dla Ciebie jak i Twojego dziecka.
Stretching oraz relaksacja przyniosą ulgę dla Twojego kręgosłupa, wzmocnią i uelastycznią Twoje ciało a także nauczą balansu przy zmieniającym się środku ciężkości.
Dodatkowo te zajęcia redukują stres i uczą kontroli nad oddechem.

Fitball

Fitball to zajęcia z wykorzystaniem dużej piłki gimnastycznej.
Fitball wzmacnia kręgosłup i redukuje wady postawy.
Dodatkowo pomaga nam zachować piękną sylwetkę i nie pozwala przybrać na wadze więcej niż trzeba.
Te zajęcia nie tylko ujedrniaja nasze ciało ale także rozciągają oraz relaksują.
Zajęcia z piłka są odpowiednia dla Pań na każdym etapie ciąży.

Zdrowe plecy

Zdrowe plecy to połączenie wzmacniania osłabionych partii i rozciągania tych przykurczonych.
Dostosowany do ciąży ruch poprawia krążenia co pomaga zredukować obrzęki ale także wpływa korzystnie na dziecko.
Wzmacniamy mięśnie pleców ale także ramion i nóg.
Systematyczne ćwiczenia gwarantują utrzymywanie prawidłowej postawy ciała.

Miniband

Trening z MiniBandem to zajęcia z wykorzystaniem gum oporowych.
Jest to idealna alternatywa treningu z obciążeniem.
Podczas tego treningu nie musisz nosić żadnych ciężarów, jest to dla Ciebie całkowicie bezpieczne.
Dodatkowo wzmacnia stawy, poprawia krążenie i przygotowuje Twoje ciało do porodu. Przyspiesza także regenerację ciała po porodzie.

Kardio

Trening kardio poprawia wydolność płuc oraz pracę serca. Dotlenia organizm oraz pozwala zapobiec nadmiernemu przybieraniu na wadze.
Oczywiście nasze treningi są dostosowane dla kobiet w ciąży tak aby nie przekraczać max tętna.
Trening idealny dla osób, które przed ciążą były aktywne i lubiły treningi o wysokiej intensywności.

Aktywny Poród

Aktywny poród to zajęcia, które przygotują Cię do aktywnej pracy w pierwszej fazie porodu. Ćwiczenia oddechowe przygotują Cię do pracy z oddechem w porodzie.
Te zajęcia zwiększą Twoja wydolność, zwiększą tolerancję na wysiłek i ból oraz nauczą Cię świadomości Twojego ciała. Nauczysz się jak napinać i rozluźniać mięśnie dna miednicy.

Taniec

Taniec jest jedną z najbezpieczniejszych form ruchu dla kobiet w ciąży. Jest nie tylko dozwolony ale i wskazany. Poprawia krążenie i pracę układu oddechowego, zmniejsza ryzyko wystąpienia cukrzycy ciążowej.
Taniec wzmacnia mięśnie istotne podczas porodu a co najważniejsze, pozwala nam poczuć się sexy i zapobiega nadmiernemu przyrostowi masy ciała!

Mocne ciało

W naszej ofercie znajdziesz również całą grupę treningów wzmacniających m.in. treningi na szczupłe uda i jędrne pośladki oraz treningi na ramiona i plecy. Podczas tych zajęć wzmacniamy i modelujemy słabe partie. Zajęcia są odpowiednie dla kobiet na każdym etapie ciąży, którym zależy na utrzymaniu zgrabnej sylwetki szybkim powrocie do formy po ciąży.

Menu