• Razem nam się uda!
  • Trenuj bezpiecznie!

Kim jesteśmy?

Jesteśmy grupą kobiet z różnych dziedzin, które postanowiły połączyć swoje siły i stworzyć platformę, z której same chciałyby korzystać.

Instruktorki Jogi, Fitness, Trenerki personalne, Dietetyczki, Położne, Doradcy Laktacyjni, Fizjoterapeuci oraz Doule!

Postanowiłyśmy podzielić się z Wami naszą wiedzą i pokazać, że w ciąży można żyć aktywnie, mieć swoje pasje i czas dla siebie!

Chcemy Was uspokoić i pomóc przejść, przez ten piękny dla Was okres, najlepiej jak się da!

Co robimy?

Oferujemy Wam najbezpieczniejszą formę ćwiczeń dla kobiet w ciąży!
Szeroka gama zajęć sprawia, że zajęcia treningi są bardziej atrakcyjne!
Słuchamy waszych potrzeb i na nie reagujemy.

Treningi możesz realizować kiedy chcesz i gdzie chcesz.
Dzięki temu możesz lepiej zorganizować sobie czas i systematycznie brać udział w treningach!

Dodatkowo prowadzimy dla Was szkolenia z zakresu ciąży, porodu i pierwszych chwil z dzieckiem na żywo podczas webinarów z naszymi ekspertami.

Trenuj z nami!

Obserwuj nas
na Instagramie!

Aktywność fizyczna podczas laktacji 👉

Karmienie piersią 🤱 szczególnie wśród młodych mam, nasuwa wiele wątpliwości. Jedną z najczęstszych jest ta, czy można ćwiczyć 🧘‍♀️ podczas laktacji.

Uspokajamy: można, a nawet trzeba ❗ Jeśli nie masz przeciwwskazań, powinnaś rozpocząć odpowiednią rehabilitację już od 1️⃣ doby po porodzie.

Z początku Maleństwo 👶 nie ma wypracowanego rytmu dnia. Najlepiej ćwicz, gdy znajdziesz czas ⏳ Nakarm swoje dziecko i spróbuj wykonać kilka spokojnych, rozluźniających aktywności, które przyniosą Ci ulgę.

✅ Badania naukowe wykazały, że u kobiet, które ćwiczyły 3 razy w tygodniu po 30 minut, nie zaobserwowano spadku IgA, lizozymu i laktoferyny ☝️ W 30 minut po wysiłku ilość kwasu mlekowego wraca do normy. 
👉 W związku z tym wystarczy nie karmić bezpośrednio po wysiłku, aby niemowlę nie odczuło zmiany smaku mleka.

📲 Zarejestruj się na platformie Momama i poznaj ćwiczenia bezpieczne podczas karmienia piersią. Specjaliści przeprowadzą Cię przez treningi, dzięki którym poczujesz ulgę i rozluźnisz zmęczone mięśnie.

Napisz, czy ćwiczyłaś w trakcie laktacji 👇

Korzyści z ćwiczeń w ciąży osiąga mama
jak i rozwijające się w niej dziecko!

Naszym największym celem jest wprowadzenie do Twojego życia
trochę spokoju i relaksu. Dowiesz się jakie możesz mieć objawy oraz jak sobie z nimi radzić.

Otrzymasz listę najważniejszych spraw do załatwienia!

Miej wszystko pod kontrolą! Bądź szczęśliwą, aktywną i zorganizowaną mamą!
Razem nam się uda!

Menu